Kancelaria Radcy Prawnego Dorota Krajewska– Trajdos zaprasza na szkolenie  ,,NOWE  PRAWO  ZAMÓWIEŃ  PUBLICZNYCH ”,  które odbędzie się w dniach  08.12.2020 –  09.12.2020r. (wtorek , środa), godz. 9.00 – 13.00.

Celem szkolenia jest  zapoznanie z nowymi regulacjami zawartymi w ustawie Prawo zamówień publicznych, które wchodzi w życie od 1 stycznia 2021r. oraz uzyskanie  niezbędnej wiedzy do  prawidłowego przygotowania i przeprowadzenia  postępowań o udzielenie zamówienia publicznego lub złożenia oferty z zastosowaniem nowych przepisów.

Wymagania: komputer/tablet z dostępem do internetu, ( z zainstalowaną przeglądarką internetową ) opcjonalnie wyposażony w mikrofon, słuchawki.

Link dostępu do szkolenia dostarczony będzie dzień przed szkoleniem (w poniedziałek 07.12.2020r)

Należność z tytułu uczestnictwa: 350 zł / 1osoba – jeśli uczestnictwo w szkoleniu jest finansowane w co najmniej 70% z środków publicznych.

W przeciwnym razie do powyższej ceny zostanie doliczony podatek VAT w wysokości 23%.

W przypadku zgłoszenia uczestnictwa 3 i więcej osób z tej samej jednostki, cena szkolenia wynosi  250 zł/ 1 osoba.

Uwaga!!!

Dla członków Regionalnej Izby Przemysłowo – Handlowej w Radomsku cena promocyjna  250zł netto/os.

Cena zawiera:

– koszt uczestnictwa jednej osoby w szkoleniu 350 zł/os

– materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej

– certyfikat ukończenia szkolenia

– zapewnienie platformy szkoleniowej i dostępu do szkolenia w czasie rzeczywistym

Warunkiem uczestnictwa jest dokonanie wpłaty na konto organizatora: PKO BP S.A. 12 1020 3958 0000 9202 0069 9553 z dopiskiem ” NOWE PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH” przesłanie zgłoszenia na adres e-mail: kancelaria.trajdos@wp.pl

W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt pod nr tel.: 600 79 33 79

PROGRAM SZKOLENIA

I.Nowa ustawa Prawo Zamówień Publicznych – Zagadnienia ogólne

1.Wprowadzenie

2.Cele nowego Prawa Zamówień Publicznych

3.Zamówienia do 130 000 zł – co z zamówieniami bagatelnymi?

4.Zasady udzielania zamówień publicznych w nowym ujęciu –zasada pisemności, jawności i komunikacja zamawiającego z wykonawcami, zasada efektywności – analiza potrzeb i wymagań.

II.Przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

1.Planowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego – nowe obowiązki nałożone na Zamawiającego

2.Nowe zasady ustalania wartości szacunkowej zamówienia

3.Kontakty Zamawiającego z Wykonawcami ( wstępne konsultacje rynkowe)

4.Opis przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem zasad udzielania zamówień publicznych

5.Specyfikacja Warunków Zamówienia – udostępnianie, pytania i wyjaśnienia

III.  Zamówienia w procedurze krajowej o wartości mniejszej od progów unijnych – nowy tryb podstawowy.

Charakterystyka trzech wariantów postępowania:

1.bez negocjacji

2.z możliwością negocjacji

3.z obowiązkiem negocjacji

IV.Zmiany w ramach oceny podmiotowej wykonawców dokonywanej przez zamawiającego

1.Podmiotowa kwalifikacja wykonawców

2.Nowe warunki udziału w postępowaniu w tym konsorcjum i podmioty trzecie

3.Obligatoryjne i fakultatywne przesłanki wykluczenia wykonawcy z postępowania ( a zasada proporcjonalności )

V.Przeprowadzenie  postępowania o udzielenie  zamówienia  publicznego wg nowej ustawy w tym zakres zmian dotyczących składania ofert – forma oferty

1.Badanie i ocena ofert z uwzględnieniem wymogów elektronizacji

2.Kryteria oceny ofert w postępowaniu

3.Jak prawidłowo zabezpieczyć ofertę wadium

4.Wybór oferty najkorzystniejszej ( problem wyboru oferty po terminie związania z ofertą)

5.Nowe przesłanki odrzucenia ofert

6.Unieważnienie postępowania

VI.Umowy w sprawie zamówienia publicznego

1.Minimalne obowiązkowe postanowienia umowne

2.Klauzule abuzywne – omówienie przykładowych klauzul

3.Obligatoryjne zasady waloryzacji wynagrodzenia

4.Raport z realizacji umowy – kiedy należy go sporządzić, wymagana zawartość, termin sporządzenia.

VII. Środki ochrony prawnej – nowe rozwiązania normatywne

1.Rozszerzenie katalogu możliwych do zaskarżenia czynności Zamawiającego

2.Usprawnienie postępowania skargowego

3.Pozasądowe rozwiązywanie sporów (mediacja i koncyliacja)

VIII. Zapytania uczestników szkolenia

Szkolenie przeprowadzi trener mec. Dorota Krajewska – Trajdos , radca prawny posiadająca dwudziestoletnie praktyczne  doświadczenie w teorii i praktyce zamówień publicznych. Początkowo jako kierownik referatu zamówień publicznych w jednostce samorządu terytorialnego, następnie w ramach prowadzonej Kancelarii. Jest doradcą i pełnomocnikiem Zamawiających i Wykonawców w postępowaniach odwoławczych przed Krajową Izbą Odwoławczą,  autorką  publikacji prasowych – w szczególności z zakresu zamówień publicznych oraz wykładowcą licznych szkoleń i warsztatów dla zamawiających  i wykonawców, poświęconych tematyce zamówień publicznych.

Mec. Dorota Krajewska – Trajdos  jest absolwentką Akademii Prowadzenia Szkoleń Online oraz Szkoły Trenerów Biznesu we Wrocławiu oraz  członkiem Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Konsultantów Zamówień Publicznych.

W ramach praktyki zawodowej prowadzi własną Kancelarię Radcy Prawnego specjalizującą się w zamówieniach publicznych.

ZGŁOSZENIE NA SZKOLENIE-GRUDZIEŃ 2020

PROGRAM SZKOLENIA

KLAUZULA RODO