Kancelaria Radcy Prawnego Dorota Krajewska– Trajdos zaprasza na szkolenie ,,NOWE PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ”, które odbędzie się w dniach 08.12.2020 – 09.12.2020r. (wtorek , środa), godz. 9.00 – 13.00.
Celem szkolenia jest zapoznanie z nowymi regulacjami zawartymi w ustawie Prawo zamówień publicznych, które wchodzi w życie od 1 stycznia 2021r. oraz uzyskanie niezbędnej wiedzy do prawidłowego przygotowania i przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego lub złożenia oferty z zastosowaniem nowych przepisów.
Wymagania: komputer/tablet z dostępem do internetu, ( z zainstalowaną przeglądarką internetową ) opcjonalnie wyposażony w mikrofon, słuchawki.
Link dostępu do szkolenia dostarczony będzie dzień przed szkoleniem (w poniedziałek 07.12.2020r)
Należność z tytułu uczestnictwa: 350 zł / 1osoba – jeśli uczestnictwo w szkoleniu jest finansowane w co najmniej 70% z środków publicznych.
W przeciwnym razie do powyższej ceny zostanie doliczony podatek VAT w wysokości 23%.
W przypadku zgłoszenia uczestnictwa 3 i więcej osób z tej samej jednostki, cena szkolenia wynosi 250 zł/ 1 osoba.
Uwaga!!!
Dla członków Regionalnej Izby Przemysłowo – Handlowej w Radomsku cena promocyjna 250zł netto/os.
Cena zawiera:
– koszt uczestnictwa jednej osoby w szkoleniu 350 zł/os
– materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
– certyfikat ukończenia szkolenia
– zapewnienie platformy szkoleniowej i dostępu do szkolenia w czasie rzeczywistym
Warunkiem uczestnictwa jest dokonanie wpłaty na konto organizatora: PKO BP S.A. 12 1020 3958 0000 9202 0069 9553 z dopiskiem ” NOWE PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH” przesłanie zgłoszenia na adres e-mail: kancelaria.trajdos@wp.pl
W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt pod nr tel.: 600 79 33 79
PROGRAM SZKOLENIA
I.Nowa ustawa Prawo Zamówień Publicznych – Zagadnienia ogólne
1.Wprowadzenie
2.Cele nowego Prawa Zamówień Publicznych
3.Zamówienia do 130 000 zł – co z zamówieniami bagatelnymi?
4.Zasady udzielania zamówień publicznych w nowym ujęciu –zasada pisemności, jawności i komunikacja zamawiającego z wykonawcami, zasada efektywności – analiza potrzeb i wymagań.
II.Przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
1.Planowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego – nowe obowiązki nałożone na Zamawiającego
2.Nowe zasady ustalania wartości szacunkowej zamówienia
3.Kontakty Zamawiającego z Wykonawcami ( wstępne konsultacje rynkowe)
4.Opis przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem zasad udzielania zamówień publicznych
5.Specyfikacja Warunków Zamówienia – udostępnianie, pytania i wyjaśnienia
III. Zamówienia w procedurze krajowej o wartości mniejszej od progów unijnych – nowy tryb podstawowy.
Charakterystyka trzech wariantów postępowania:
1.bez negocjacji
2.z możliwością negocjacji
3.z obowiązkiem negocjacji
IV.Zmiany w ramach oceny podmiotowej wykonawców dokonywanej przez zamawiającego
1.Podmiotowa kwalifikacja wykonawców
2.Nowe warunki udziału w postępowaniu w tym konsorcjum i podmioty trzecie
3.Obligatoryjne i fakultatywne przesłanki wykluczenia wykonawcy z postępowania ( a zasada proporcjonalności )
V.Przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wg nowej ustawy w tym zakres zmian dotyczących składania ofert – forma oferty
1.Badanie i ocena ofert z uwzględnieniem wymogów elektronizacji
2.Kryteria oceny ofert w postępowaniu
3.Jak prawidłowo zabezpieczyć ofertę wadium
4.Wybór oferty najkorzystniejszej ( problem wyboru oferty po terminie związania z ofertą)
5.Nowe przesłanki odrzucenia ofert
6.Unieważnienie postępowania
VI.Umowy w sprawie zamówienia publicznego
1.Minimalne obowiązkowe postanowienia umowne
2.Klauzule abuzywne – omówienie przykładowych klauzul
3.Obligatoryjne zasady waloryzacji wynagrodzenia
4.Raport z realizacji umowy – kiedy należy go sporządzić, wymagana zawartość, termin sporządzenia.
VII. Środki ochrony prawnej – nowe rozwiązania normatywne
1.Rozszerzenie katalogu możliwych do zaskarżenia czynności Zamawiającego
2.Usprawnienie postępowania skargowego
3.Pozasądowe rozwiązywanie sporów (mediacja i koncyliacja)
VIII. Zapytania uczestników szkolenia
Szkolenie przeprowadzi trener mec. Dorota Krajewska – Trajdos , radca prawny posiadająca dwudziestoletnie praktyczne doświadczenie w teorii i praktyce zamówień publicznych. Początkowo jako kierownik referatu zamówień publicznych w jednostce samorządu terytorialnego, następnie w ramach prowadzonej Kancelarii. Jest doradcą i pełnomocnikiem Zamawiających i Wykonawców w postępowaniach odwoławczych przed Krajową Izbą Odwoławczą, autorką publikacji prasowych – w szczególności z zakresu zamówień publicznych oraz wykładowcą licznych szkoleń i warsztatów dla zamawiających i wykonawców, poświęconych tematyce zamówień publicznych.
Mec. Dorota Krajewska – Trajdos jest absolwentką Akademii Prowadzenia Szkoleń Online oraz Szkoły Trenerów Biznesu we Wrocławiu oraz członkiem Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Konsultantów Zamówień Publicznych.
W ramach praktyki zawodowej prowadzi własną Kancelarię Radcy Prawnego specjalizującą się w zamówieniach publicznych.
ZGŁOSZENIE NA SZKOLENIE-GRUDZIEŃ 2020