„Internetowe Rewolucje Google dla firm”

Centrum Innowacji Biznesu w Radomsku wspólnie z Regionalną Izbą Przemysłowo-Handlową zapraszają na bezpłatne warsztaty „Internetowe Rewolucje Google dla firm”, które odbędą się 26 września 2017r. (wtorek) o  godz. 10.00. Miejsce spotkania siedziba RIPH – Sala konferencyjna (pokój nr 218) ul. Kościuszki 6, 97-500 Radomsko.

Celem realizowanego projektu jest wspieranie polskich MŚP w poznawaniu oraz wdrożeniu narzędzi i rozwiązań internetowych.

Wymiernym efektem ze spotkania będzie:

  • lepsza prezentacja firmy w internecie i w mediach społecznościowych,
  • poprawienie widoczności firmy w wyszukiwarce internetowej,
  • skuteczniejsze docieranie do klientów w okolicy, którzy korzystają z urządzeń mobilnych.
  • dzięki pomocy doradców Internetowych Rewolucji przedsiębiorcy będą w stanie nie tylko wprowadzić nowe rozwiązania internetowe w swojej działalności, ale przede wszystkim zrobić świadomie i w optymalny dla swoich potrzeb sposób.

Do udziału w spotkaniu zapraszamy wszystkich przedsiębiorców – program przeznaczony jest zarówno dla firm prowadzących działalność, jak i dla debiutantów, poszukujących wsparcia przy starcie w  biznesie.

Program spotkania :

  1. Daj się znaleźć tym, którzy Cię szukają!
  2. Bądź dostępny dla użytkowników lokalnych.
  3. Czy pamiętasz o użytkownikach mobilnych?
  4. Pamiętaj, że liczy się szybkość!
  5. Bezpłatne strony od Google
  6. Czy analizujesz to co robisz?
  7. Jeśli myślisz o eksporcie.
  8. Gdzie zdobywać wiedzę?

Rejestracja uczestników pod linkiem:  https://goo.gl/qUN4ZW

telefonicznie 502 039 183, 533 313 206

lub e-mailowo: agnieszka.zaremba@lodzkie.plewa.lapaj@lodzkie.pl

Strona projektu https://g.co/InternetoweRewolucjeDlaFirm

Projekt realizowany jest przez Związek Przedsiębiorców i Pracodawców, ogólnopolskiej organizacji reprezentującej przedsiębiorców w partnerstwie z firmą Google.

Warsztaty poprowadzi doradca firmy Google Pani Bogusia Jarzębowska.

Notka biograficzna:

Bogusia Jarzębowska – ukończyła socjologię na Uniwersytecie Łódzkim. Po studiach rozpoczęła karierę zawodową w redakcji lokalnego tygodnika, gdzie przez ponad 12 lat zajmowała się dziennikarstwem, sprzedażą reklam do tygodnika i portalu internetowego, pisaniem tekstów PR, współpracą z domami mediowymi i sieciami afiliacyjnymi. Jako dyrektor wydawniczy nadzorowała pracę grafików i redaktorów oraz cały cykl wydawniczy.

Od ponad 3 lat wykorzystuje swoją wiedzę z zakresu marketingu internetowego, ze szczególnym uwzględnieniem narzędzi i technik SEO przeprowadzając audyty stron, pisząc treści na strony i blogi oraz prowadząc konta w Social Media. Od kwietnia 2017 roku doradca w programie Google – Internetowe Rewolucje dla Firm.