Z wielką radością i niesamowitą satysfakcją informujemy, że kampania #WspierajmyNasze wygrała jeden z najbardziej prestiżowych Plebiscytów organizowanych przez Ringier Axel Springer Polska!

„Szanowni Partnerzy! Dziękujemy z całego serca wszystkim, którzy oddali swój głos na kampanię #WspierajmyNasze w Plebiscycie NOIZZ „Zmiany Roku 2021”! Byliście niesamowitym wsparciem w walce o zwycięstwo. Taka społeczność to prawdziwy skarb! Wśród Nominowanych w kategorii „Zmiana na dużą skalę” znaleźli się dwaj globalni gracze: Lidl Polska i Levi’s. Nasza wygrana pokazuje tylko, że takie wartości jak wzajemność, utrzymywanie dobrych relacji i dbanie o siebie nawzajem MAJĄ MOC! Działając #RAZEM z myślą o budowaniu lepszego jutra udowodniliśmy, że możemy mieć realny wpływ na to, co dzieje się wokół nas i w naszym ekosystemie. Tą Nagrodą zamykamy cały nasz kampanijny cykl marketingowy! To była niezwykła podróż! I niesamowity #flow. Jeszcze raz bardzo wszystkim DZIĘKUJEMY!”- mówi Specjalista ds. Marketingu Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Radomsku (twórca kampanii).

Pod koniec grudnia 2021 roku odbyła się finałowa Gala pierwszej edycji konkursu NOIZZ Zmiany Roku. Nagrodzono osoby, firmy i organizacje, których działania pozytywnie wpływają na naszą codzienność i pozwalają z optymizmem spojrzeć w przyszłość.

Jury — Adam Bodnar (kategoria: społeczeństwo), Jakub Biel (online), Harel (moda), Anna Pięta (ekologia), Zuzanna Skalska (design), Barbara Starecka (jedzenie), Mateusz Sulwiński (równość) — zaproponowało po dziesięć inicjatyw w każdej kategorii. Następnie, w trakcie wspólnego spotkania, kapituła wybrała finałową trójkę z danej dziedziny.

Ostatecznie o zwycięstwie zdecydowali/ły czytelnicy i czytelniczki Noizz.pl. W plebiscycie oddano ponad 10 tys. głosów. Przewodniczącą kapituły była Oliwia Bosomtwe, redaktorka naczelna Noizz.pl.