Zapraszamy do udziału w Konferencji (8 września b.r., Hotel Porto ul.Portowa 14/20, 97-500 Radomsko), nad którą nasza Izba objęła Patronat Honorowy.
Konferencja „Niezawodność i Utrzymanie Ruchu w zakładach produkcyjnych” to wydarzenie dla specjalistów, którzy chcą rozwinąć kompetencje zawodowe, poznać nowinki, inspiracje i najlepsze praktyki z branży. Spotkanie odbywać się będzie w sprawdzonej formule wykładowo-konsultacyjnej poszerzonej o liczne stoiska wystawców i praktyczne warsztaty.
W programie m.in.:
- Skutki braku izolacji termicznej
- Diagnostyka z wykorzystaniem pomiaru ultradźwięków, wibracji, temperatury i prędkości obrotowej
- Monitoring parametrów krytycznych w utrzymaniu ruchu
- Rozwiązania pozwalające na utrzymanie ciągłości produkcji przy jednoczesnym obniżeniu kosztów
- Bezprzewodowy monitoring maszyn – prostota, oszczędność, niezawodność
- Dynamometria + porządkowanie miejsca pracy w oparciu o systemy modułowe
Szczegółowy program: Program Konferencji Utrzymania Ruchu – Radomsko 8.09(1)
Udział w Konferencji jest bezpłatny po rejestracji na stronie: REJESTRACJA
Na konferencji zostanie zaprezentowane szersze spojrzenie na maintenance. Fachowcy podpowiedzą, w jaki sposób zapobiegać usterkom i nieplanowanym przestojom oraz dlaczego odpowiednia strategia ma wpływ na wydłużenie czasu bezawaryjnej pracy parku maszynowego, zaprezentowane będą najnowsze standardy czyszczenia maszyn i ich sposób wdrożenia w zakładzie, specjaliści UR podzielą się doświadczeniem z zakresu digitalizacji i optymalizacji procesów oraz dbania o bezpieczeństwo ludzi i środowiska.
BEZPŁATNE WARSZTATY TECHNICZNE
-W ramach konferencji możliwe jest uczestnictwo w warsztatach technicznych.
-Warsztaty odbywają się tuż po części prelekcyjnej.
-Udział w warsztatach jest bezpłatny dla zarejestrowanych uczestników konferencji.
-Zgłoszenie uczestnictwa w wybranym warsztacie następuje poprzez zaznaczenie odpowiedniej opcji w formularzu zgłoszeniowym.
Więcej informacji: https://www.axonmedia.pl/konferencje/aktualne/utrzymanie-ruchu-2021-radomsko/
Zachęcamy do udziału!